2 Haziran 2009 Salı

Üretimden Mal Girişleri

Parti yönetimiyle veya seri numarası yönetimiyle ilgili olmayan malzemeler için, üretim siparişindeki son işlem teyit edildiğinde, stok prosesine mal girişi otomatik olarak stoka kaydedilecektir. Bu, son üretim siparişi iş planı işlemindeki denetim anahtarı ayarında uygun ayar yapılarak gerçekleştirilir. Parti zorunluluğu olan stok için, bu stokun ayrı bir mal girişi işlemiyle kaydedilmesi önerilir. Ancak seri numarası zorunluluğu olan malzemeler için, stokta yer alan her ürün için seri numarası tanımladığınız ayrı bir mal girişi işlemi kullanmanız zorunludur. Mal girişi işleme, üretim siparişine bir alacak kaydı yaratır. Bu alacak kaydı, standart fiyatı temel alan ürün miktarı değerine karşılık gelir. Sistem, mamüller için defteri kebirdeki değeri stok hesabına borçlandırır ve bunu üretilen malların değerini temsil eden belirli bir kâr ve zarar hesabına alacaklandırır.

Parti zorunluluğuyla, malzeme teslimatlarını ve tüketimini tüm üretim düzeylerinde parti düzeyinde izleyebilirsiniz. İzlemeyi, hammaddeden mamule kadar gerçekleştirebilirsiniz. Parti zorunluluğu olması gerekiyorsa, her malzeme için malzeme ana verilerindeki bir gösterge kullanılarak etkinleştirilir.

Hiç yorum yok: