2 Haziran 2009 Salı

Talep Yönetimi Nedir?

Dönemsel (genellikle aylık) planlama prosesinden üretilen talep planı talep yönetimine planlı birincil ihtiyaç olarak girilir ve müşteri siparişleri alınmadan önce üretim yerindeki üretimi güçlendirmesi için kullanılır. SAP All-in-One Package, bu tahmini üretim rakamlarının kullanıcı tanımlı dönem bölümlemeleri olarak (haftalık/aylık) ve kullanıcı tanımlı bir planlama ufkuna yönelik (örneğin 12 ay) manüel bakımını destekler. Talep planının birden çok versiyonunun bakımı yapılabilir ve ardından her biri gerektiği şekilde etkinleştirilebilir veya devre dışı bırakılabilir. Proses en son üretim planının yaratılmasına ve bir plandan diğerine veri aktarılmasına yardımcı olur. Üretim planlarının yaratılması veya değiştirilmesi prosesini daha da kolaylaştırmak için kopyalama yönetimi de mevcuttur. Bu prosesin sonunda en son üretim planı, hem üretimin hem de satınalma ihtiyaçlarının planlanması için MİP tarafından kullanılabilir hale getirilir.

Hiç yorum yok: