4 Haziran 2009 Perşembe

Kontrol Kodu Nedir?

Kontrol kodu bir işletmeyi Yönetim Muhasebesi açısından yapılandıran üst birimdir. Şirket kodunun üstünde bir birimdir. Şirket kodları kontrol koduna bağlanır. Birden fazla şirket kodu bir kontrol koduna bağlanabilir. Böylece Yönetim Muhasebesi açısından aynı kontrol koduna bağlı tüm şirketler toplu olarak izlenebilir.
Kontrol koduna bağlı işletmelerde oluşan tüm gelirin ve giderlerin detaylı takibi yapılabilir ve gelirlerin ve giderlerin dağıtım ve transferleri kontrol kodu bünyesinde tanımlanan nesneler (ör : masraf yerleri, siparişler v.b. gibi) dahilinde gerçektirilebilir.

1 yorum:

Erlend Hildur dedi ki...

Bugün çok mutluyum çünkü Tanrı bunu benim için diğer kredi verenlerle zor zamanlar geçirdikten sonra yaptı ve hiçbir şey işe yaramadı, inancımı ve umudumu kaybetmekle ilgiliydim ama yine de güçlü durmalı ve aradığım şeyin peşinden gitmeliyim. Bugün mutluyum çünkü Tanrı beni en iyi Kredi Şirketine yönlendirdi ve onlarla iletişime geçtikten sonra hiçbir şeyden pişman olmadım ve gönül arzum kabul edildi ve bana talep ettiğim miktar (300.000,00 USD) verildi, para ödendi Şirketle iki hafta konuştuktan sonra hesabımı ve onlardan bu krediyi alırken beni strese sokmadılar ya da bana herhangi bir baş ağrısı vermediler, onlara yönlendirdiğim aile üyelerim ve arkadaşlarımın diğerleri de kredilerini aldı, seni çok isterim 247officedept@gmail.com / whatsapp + 1-989-394-3740 ile iletişime geçmek için. . ve kredinizi çabucak alın ve bu güvenli ve hızlı, umutsuz, inançlı ve her şeyiniz sadece kredi almak adına sahip olduğunuz ve hiçbir şey yürümeyecek, bahse girerim Benjamin adlı bu adamı denerseniz, asla herhangi bir şey için üzgünüz ve kredi talebiniz onaylanacak ve doğrudan banka hesabınıza ödenecektir, bu yüzden şimdi acele edin ve WhatsApp + 1-989-394-3740 üzerinden hızlı yanıtla iletişime geçin. Herhangi bir tür Kredi isteyin ve size verilecektir. hakkında hayırlısı olsun