4 Haziran 2009 Perşembe

Bakım Onarım Bildirim Süreci

Bildirim Oluşturma
Sisteme ilk bilgi girişi bildirimle olabileceği gibi, eğer iş önceden tamamlanmışsa bildirim atlanarak sipariş yaratılır, paralelde bildirim de sistem tarafından otomatik olarak yaratılabilir. Bildirimlerin sisteme girişi yetki dahilinde, problem sahibi veya problem sahibi tarafından görevlendirilen kişiler tarafından yapılacaktır. Bildirim yaratıldıktan sonraki durumlarda, bildirim ile ilgili talebin değerlendirilmesi gerekmektedir.

Bildirim Değerlendirme ve Sipariş Oluşturma
Bildirimlerin değerlendirilmesi, siparişe dönüştürülmesi ve ilgili işyerlerine dağıtım işlemleri Planlama Grupları tarafından yapılacaktır. Bu değerlendirme sonrasında, herhangi bir işleme gerek görülmeyip bildirim kapatılabilir veya Bakım Siparişi (iş emri) yaratılmasına karar verilebilir.

Bakım onarım sürecinin bundan sonraki aşamaları; sipariş ihtiyaç kontrolü, sipariş içerisinden harici satınalmalar, siparişin yürütülmesi ve teyidi, malzeme tüketimleri ve sipariş tamamlanması planlı bakım ve yatırım işleri süreçleri ile aynı takipte olacaktır.

Hiç yorum yok: