4 Haziran 2009 Perşembe

SAP Customer Relationship Management (SAP CRM)

SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) şirketleri müşteri değeri yaratma ve kârlı büyüme sağlama konusunda yetkinleştirir. Çözüm, ön ve arka ofis işlevlerini tek, müşteri odaklı bir işlem haline getirir.
Ayrıca çeşitli veri kaynaklarından ve iş süreçlerinden elde edilen, kişiye özgü hale getirilmiş bilgileri sunarak çalışanlar, iş ortakları ve müşteriler arasında işbirliği sağlar.
SAP CRM çalışanlarınızı, iş ortaklarınızı, süreçleri ve teknolojiyi kapalı devre bir müşteri etkileşim döngüsü içinde birbirine bağlayan tek CRM çözümüdür. Böylece aday müşterileri sizinle ilk kez alışveriş yapan alıcılara, sizinle bir kez alışveriş yapmış alıcıları sürekli müşterilere dönüştürebilirsiniz.
Bu çözüm, pazarlama planlaması, kampanya yönetimi, tele satış, aday müşteri oluşturma ve müşteri segmentasyonu gibi ihtiyaç duyduğunuz tüm özellikleri ve işlevleri size sunarak müşteri ilişkilendirme (engagement) döngüsünün her aşamasında yanınızda yer alır.
SAP CRM ayrıca gerçek zamanlı kullanılabilirlik kontrolleri, ilgili kişi yönetimi, faturalama yönetimi, siparişi yerine getirebilme görüntülemesi ve sipariş izlemesine olanak tanır. Bütün bunların yanı sıra SAP CRM ile müşterilerinizle (müşteri etkileşim merkezi, Web temelli müşteri selfservisi özellikleri, hizmet ve şikayet yönetimi, saha hizmeti ve dağıtım, yönetim gibi) tüm kanallar aracılığıyla sürekli bir biçimde ilgilenebilirsiniz.
SAP CRM ile, CRM’in dört boyutu aracılığıyla uzun süreli, kârlı müşteri ilişkileri yürütebilirsiniz:

Connected CRM-- Müşteri odaklı iş süreçleriyle kesintisiz, uçtan uca entegresyon sağlar
People-centric CRM-- Çalışanları tek tek yetkinleştirmek için tasarlanmış, önceden tanımlı gelişmiş bir portal teknolojisi kullanır
Collaborative CRM -- Ortak müşteri süreçlerini şirketler, ortaklar ve tedarikçiler arasında entegre eder.
Industry-specific CRM -- Şirketinize özgü CRM ihtiyaçlarını karşılamak için sektörünüze yönelik özellikler sunar

SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) aşağıdaki alanlarda temel işlevler sunar:
Marketing
Kurumsal pazarlama
Saha pazarlaması
E-pazarlama
Tele pazarlama
Kanal pazarlaması
Analitikler

Sales
Kurumsal satışlar
Saha satışları
E-satış
Tele satış
Kanal satışı
Kanal ticareti
Analitikler Service
Kurumsal hizmetler
Saha hizmetleri
E-hizmet
Müşteri hizmetleri
Kanal hizmetleri
Analitikler

Analytics
Analitik senaryolar
Analitik yöntemler

Field Applications
Saha pazarlaması
Saha satışları
Saha hizmetleri
Analitikler

E-commerce
E-satış
E-hizmet
Analitikler

Interaction center operations and management
Tele pazarlama
Tele satış
Müşteri hizmetleri
Analitikler
Destek süreçleri

Channel management
İş ortağı yönetimi ve analitikleri
Kanal pazarlaması
Kanal satışı
Kanal hizmetleri
Kanal ticareti

Hiç yorum yok: