10 Haziran 2008 Salı

SAP Proje Ekibi Eğitimi

SAP Education, her yerde bulabileceğiniz en kapsamlı, güncel SAP kursu serilerini sunar. 200'den fazla kurs ve çok sayıda SAP öğretim programının yanı sıra endüstri standardı konularda ek tekliflerimiz de bulunuyor.
Basit bir gerçek: Kimse SAP'ı SAP'tan daha iyi tanıyamaz. SAP eğitim kursları ve öğretim programı yolları hakkında daha fazla bilgi edinin; böylece eğitim ihtiyaçlarınızı karşılayacak kursları belirleyebilir ve bu kurslara kayıt yaptırabilirsiniz. Hangi kursa katılacağınızı biliyorsanız, lütfen çevrimiçi rezervasyon sistemine girin.

Çözüme genel bakış -- Bu kurs, SAP çözümlerine ve bunlarla ilgili yazılım bileşenlerine genel bir bakış sunar.
Kurumsal Kaynak Planlaması -- mySAP ERP eğitimi, çözüme genel bir bakış ve çözüm işlevini kapsayan kursları kapsar.
SAP NetWeaver -- Bu kurslar, SAP'ın kapsamlı entegrasyon ve uygulama platformu ile ilgili teknik ayrıntıları, bileşenleri ve araçları kapsar.
Stratejik işletme yönetimi -- Bu eğitim kursları, stratejik planlama, kaynak tayini, risk yönetimi, performans yönetimi ve değer iletişimi gibi stratejik yönetim proseslerini kapsar.
Müşteri ilişkileri yönetimi -- Kurslar, birçok türde müşteri etkileşimleri için uygulama, teknoloji CRM faaliyet prosesleri ve işlevleri ele alır.
Tedarik zinciri yönetimi -- mySAP SCM eğitimi, planlama, tedarik, satış ve dağıtım ile lojistik gibi konuları kapsayan çeşitli kurslardan oluşur.
Tedarikçi ilişkileri yönetimi -- SRM eğitimi, mySAP SRM çözümüne genel bakışın yanı sıra, teknik ve uygulamaya özgü bilgilere odaklanan sınıflardan oluşur.
Ürün ömrü yönetimi -- mySAP PLM eğitimi, veri yönetimi, üretim yeri bakımı ve kalite yönetimi gibi konuları kapsar.
İnsan sermayesi yönetimi -- Kurslar, insan sermayesi yönetimi alanında, analitiklerden çalışan hizmetleri ve yönetimine kadar çok geniş kapsamlı konuları ele almaktadır.
Financials -- Bu kurslar, muhasebe, maliyet muhasebesi ve kontrol ve yatırım yönetimi gibi temel mali prosesleri kapsamaktadır.
Kurumsal hizmetler -- Kurumsal hizmetler için eğitim, seyahat yönetimi, gayrimenkul yönetimi ve çevre, sağlık ve güvenlik konularındaki kursları içerir.
Delta -- Delta eğitim kursları, ABAP Workbench, iş entegrasyon teknolojisi, Web uygulaması geliştirme ve R/3'ün yeni sürümlerine geçiş gibi konuları kapsar.
Sektörel çözüm seti -- Sektöre özel bu kapsamlı kurslar, sektör çözümleri setinizden en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olur.

Hiç yorum yok: