10 Haziran 2008 Salı

SAP Kullanıcı Eğitimi

SAP kullanıcı eğitimi, danışmanlığı, özelleştirilmiş eğitimi, dokümantasyonu ve en son bilgisayar tabanlı araçları çalışanlarınıza getirerek günlük işlemlerinizi geliştirir. Bunun yanı sıra, kapsamlı beceri değerlendirmesine dayalı olarak SAP sertifikasyonu da sunar.
Eğitim hizmetlerimiz, kullanıcılarınızın SAP çözümlerinde daha usta olmalarını sağlar; dolayısıyla daha hızlı yatırım getirisi ve artan verimlilik elde edersiniz. İş sırasındaki desteğimiz ile, materyaller geliştiriyor, stratejileri değerlendiriyor, kaliteyi sürekli gözden geçiriyor ve hazır olma değerlendirmeleri gerçekleştiriyoruz.
SAP kullanıcı eğitimi, her şirketin benzersiz olduğu fikrini göz önünde bulundurur. Bu yüzden, ilkeli altı nokta prosesi sırasında her müşterinin ihtiyaçlarını analiz ederiz:

Plan -- Proje hedefleri, prosesler ve ulaşılan bilgiler konusunda uzlaşma
Analiz -- Proses ve son kullanıcıları anlama ve stratejiler ile eğitim organizasyonlarını geliştirme Tasarım -- Görev niteliklerini, son öğretim programı tasarımını, eğitim ortamını, dokümantasyon ve öncelikleri belirleme
Prototip -- Sınıf prototipini geliştirme ve son şeklini verme, standartları ve şablonları geliştirme
Geliştirme -- Çalışma talimatlarını, kavramları, alıştırmaları, çevrimiçi sistemleri, dokümantasyonu ve eğitim danışmanı materyallerini geliştirme
Pilot uygulama ve teslim -- Dokümantasyon ve eğitim materyalinin pilot uygulaması ve iyileştirilmesi

Hiç yorum yok: