10 Haziran 2008 Salı

SAP Müşteriye Özgü Eğitim

Bir projeyi zamanında ve bütçe dahilinde uygulamak, SAP çözümlerine yaptığınız yatırımın iş faydalarını elde etmenize yardımcı olacak kişilerden oluşan yetenekli ve iyi eğitimli bir ekip gerektirir.

SAP, proje ekibinizin daha hızlı ve düşük maliyetli çalışmasını sağlayacak 250'den fazla eğitim kursları sunmaktadır. Kapsamlı bir standart öğretim programı sunuyoruz; ayrıca, eğitim uzmanlarımız, belirli eğitim ihtiyaçlarınızı karşılayacak şekilde tasarlanmış eğitim planları ve kursları oluşturmanızda sizinle birlikte çalışabilmektedir.

SAP, SAĞ çözümleriyle ilgli tüm uygulama, işlev ve teknik alanları kapsayan eğitim programları tasarlar. Mevcut kursların üzerinde belirli projelerinize uyacak şekilde değişiklikler de yapabiliriz. Bunun yanı sıra, eğitimi, eğitim tesilerinizde verebilir ya da gerekli altyapıya sahipseniz, eğitimi kendi sitenizde de sunabiliriz.

Ekibinize özel bir kurs oluşturalım. Bize, konuyu, yeri, tarihi ve saati verin. Gerisini biz hallederiz.

Hiç yorum yok: