12 Ocak 2009 Pazartesi

Tay Grup SAP'yi seçti

Kumaş ve hazır giyim ürünleri alanında Avrupa ve Asya kıtaları dahil olmak üzere 20’den fazla ülkeye ihracat gerçekleştiren Tay Grup, Türkiye’de dört noktaya yayılan üretim tesisleri ile dünya çapındaki faaliyetlerini SAP üzerinden yönetecek.

Istanbul - Ocak 06, 2009 - Tay Grup’a çok boyutlu analiz yeteneği kazandıracak projenin, yedi ayda tamamlanması hedefleniyor. Projenin Tay Grup bünyesindeki örme konfeksiyon, dokuma konfeksiyon ve kumaş alanında uzmanlaşan beş şirketi de kapsayacak şekilde genişletilmesi planlanıyor. Böylece Tay Grup bünyesinde üç alanda uzmanlaşan beş şirketin tüm süreçleri aynı sistem üzerinde entegre edilecek, böylelikle Tay Grup, küresel rakipleri arasında bir adım öne çıkacak.

Kumaş ve hazır giyim alanında hem üretim hem de pazarlama faaliyetlerini sürdüren Taypa Tekstil, Elsys’in çözüm ortaklığı ile SAP’ye geçiş yapma kararı aldı. Taypa Tekstil’in dört lokasyondaki üretim tesisleri ile dünya çapındaki finansal trafiğini aynı yapı üzerinde entegre eden bir veri sistemi oluşturmanın hedeflendiği proje, Temmuz 2008’de yapılan hazırlık toplantısı ile başladı.

Grubun merkez ve pazarlama firması olan Taypa Tekstil’e siparişi aldığı andan, ürünü sevk ettiğin ana kadar olan her süreçte eş zamanlı olarak kar – zarar analizi yapabilme olanağı sunacak yeni sistem; satış, finans, dağıtım, üretim ve kalite yönetimi süreçlerini ortak bir yapı üzerinde bütünleştirerek daha verimli hale getirecek. Farklı parametrelere göre değişen eğilimlerini ve pazarın beklentilerini analiz etmeye yönelik bir altyapı sağlanacak proje, üst yönetimin alacağı stratejik kararlar için de sağlam bir zemin oluşturacak.

Hiç yorum yok: